TERMENI & CONDITII


Compania noastra este furnizor de servicii de turism si calatorii si in particular de cazari si transport. Telul nostru este sa va pune la dispozitie dvs. si clientilor dvs. toate informatiile esentiale despre hotelurile cu care avem contract, in asa fel incat sa va puteti face rezervarea prin intermediul site-ului nostru.


Cumparare


Toate tarifele mentionate sun NETE si sunt in EURO. Toate preturile se bazeaza pe tarife disponibile in momentul printarii si pot fi schimbate fara notificare anterioara, Tarifele de mai sus sunt valabile DOAR pentru pietele mentionate (exceptiue facand cele cu nota speciala pentru anumite piete de desfacere) si doar pentru PERIOADA DE MINIMUM STAY mentionata. In cazul in care o asemenea perioada nu este mentionata se aplica una de 5 zile.
Pentru rezervari pe durate mai mici decat minimum sray, disponibilitatea este on request, tarifele putand fii schimbate.
La momentulk cumpararii, veti primi o confirmare a rezervarii pe numele clientului dvs.. In acel moment sunteti obligat prin acesti termeni si conditii , deoarece procesul de cumparare este complet. Factura proforma va fi trimisa in urmatoarea zi lucratoare dupa realizarea rezervarii. Va rugam sa luati seama, ca atunci cand primiti detaliile rezervarii clientului dvs. este important sa le verificati cu mare atentie. Toate rezervarile trebuie confirmate si verificate pentru a evita eventuale greseli. Ne rezervam dreptul de a schimba pretul inainte de confirmare, dar va vom anunta de acest lucru in timp util.

Termeni Rezervare:

  • tarifele pentru a 3-a persoana si copii sunt valabile doar daca impart camera cu 2 adulti platitori integral.
  • Pentru cazul ocuparii unei camere duble de catre aun adult si un copil, tariful va fi in general ca pentru7 2 adulti in camera dubla, exceptand situatia in care sunt date terife speciale sau reduceri acordate de catre hotel
  • Tarifele speciale pentru grup (sau back to back) sunt ON REQUEST.
  • Rezervarile in regim allotment trebuie intotdeauna facute online, prin email sau fax si in perioada data. Toare rezervarile in afara acestei perioade nu vor fi acceptate la cerere.
  • Ofertele speciale si discounturile sunt valabile doar daca apar in clar in cererea de rezervare.
  • Rezervarea nu este acceptata daca conditiile de mai sus nu sunt respectate.

Drepturile clientului


In momentul completarii cumpararii, hotelul pe care l-a selectat clientul dvs. are obligatia sa ii asigure acestuia cazarea asa cum a fost ea mentionata in rezervarea dvs. Camere nu vor fii alocate in momentul check-in-unului. Cererile adaugate in rezervare sunt trimise catre hotel. Pana cand nu au forst confirmate in mod expres, toate cererile speciale sunt valabile. Va rugam sa luati nota ca hotelurile au grija de o clientela internationala si e posibil ca nu tot staful angajat sa fie vorbitori de engleza. Va rugam sa luati de asemenea nota de faptul ca acest site incearca sa ofere informatii corecte in permanenta, dar, anumite facilitati pot firetrase ocazional, datorita ocuparii scazute, renovarii, in perioadele de inceput sau sfarsit de sezon, sau pentru orice alt motiv justificat.


Obligatiile utilizatorului


In cazul in care proforma data nu a fost platita anterior, sunteti obligati sa o platiti conform graficului de plata. Retineti ca , inc azul in care suma datorata nu a fost platita integral, nu aveti dreptul la cazarea rezervata. In cazul in care doriti modificari sau anulari ale rezervarilor, sunteti sub incidenta termenilor nostri cu privire la modificari si anulari. In cazul in care clentii dvs. sunt minori, ei trebuie sa fie insotiti de parinti sau sau sa primim un acord in privinta acestei situatii. Va rugam sa luati in considerare ca aveti obligatia ca , in toate situatiile, sa aduceti la cunostinta clientilor dvs. si acestia sa respecte termenii si conditiile impuse de regulile hotelurilor precum si de legislatia nationala din tara de destinatie. Meli Tours nu va avea nici o obligatie cu privire la orice pierdere financiara sau de alt tip ce pot aparea, daca dvs. nu v-ati achitat de aceasta obligatie. Pentru a ne proteja interesele, ne rezervam dreptul de a verifica informatiile cu caracter personal furnizate de dvs. la momentul rezervarii - nefurnizarea aceastora poate duce la anularea rezervarii.


Rezervarea in numele unei terte parti


In cazul in care se face o rezervare in numele unei terte parti, consideram ca rezervatorul (cel ce a facut rezervarea) a obtinut toate aprobarile necesare de la terta parte. De aceea nu vom fii responsabili pentru nici o situatie neautorizata in acest sens. Toata corespondenta relevanta in cazul acestor rezervari sa ve efectua cu rezervatorul.


Plata


Va oferim posibilitatea de a face rezervari online. In anumite cazuri, e posibil sa va cerem achitarea unui avans pentru rezervarea dvs. Intotdeauna verificati data scadenta pentru plata integrala. Aceasta data poate varia daca nu sunt conditii speciale recomandate de catre hotel, dar niciodata nu e mai mica de 21 de zile inainte de sosirea clientilor. Daca nu primim plata integrala la timp, rezervarea dvs. este automat anulata, fara notificare prealabila.
Metode de plata

  • Credit Card: VISA  sau Master Card
  • Autorizare Online
  • Transfer bancar: toate platile trebuie facute catre unul din urmatoarele conturi:

    NATIONAL BANK OF GREECE
    ACCOUNT NUMBER: 838 / 740 035-73
    IBAN: GR 610 1108 3800000 838 74003573
    SWIFT CODE: ETHN GRAA
    ADDRESS 63081, Neos Marmaras, Halkidiki , Greece
    ACCOUNT NAME: Dimitrios Melikokis

  • ALFA BANK - AGENTIA STIRBEI VODA
    IBAN: RO54 BUCU 2281 2200 8400 8 - CONT EURO
    IBAN: RO58 BUCU 2281 2200 8400 9 - CONT LEI
    TITULAR: MELITOURS

Toate cheltuielile legate de tranferul bancar trebuie sa fie acoperita de Agentia de Turism. Neplata din cauza unei folosiri neautorizate sau eronate a cardului de credit sau din orice alt motiv va rezulta in anularea rezervarii.


Modificari si Anulari


In cazul in care doriti sa faceti modificari rezervarii clientului dvs., trebuie sa tineti cont de faptul ca in momentul cererii de modificare exista posibilitatea ca sa nu mai disponibilitati pentru aceasta. Incepand cu a 2-a schimbare de rezercare se percepe un comision de 5 EURO. Acest comision este de asemenea aplicabil anularilor in afare perioadelor de anulare dstipulate mai sus. Cu privire la anulari, va rugam sa luati in considerare ca comisioanele pentru acestea pot varia in functie de data anularii (cu cat mai devreme se face anularea cu atat mai mica e taxa).
Luati nota de faptul ca modificarile se pot aplica doar atunci cand nu se schimba hotelurile. In cazul inc are doriti sa schimbati rezervarea clientului dvs. pentru un alt hotel, aceasta schimbare va fi considerata ca o anularare a rezervarii originale. Daca ati completat o rezervare pentru mai mult de o persoana si una dintre acestea doreste anularea locului alocat, tariful perosanelor ramase in aceeasi rezerva poate creste pentru a pune in evidenta faptul ca hotelul este sub-ocupat.
Din punctul nostru de vedere, noi vom face in orice moment toate eforturile rezonabile necesare pentru a schimba rezervarea clientului dvs. catre hotel. Daca, totusi, hotelul face o schimbare la rezervarea clientului dvs. sau ne informeaza ca nu pot pune la dispozitie nici o rezervare, va vom informa in cel mai scurt timp posibil, inainte de sosirea clientului, dar nu vom avea nici un fel de alta obligatie catre dvs.
In situatia improbabila in care suntem anuntati de catre un hotel inainte de sosirea clientului dvs. cu privire la indisponibilitatea cazarii alocate de noi, din diverse motive, vom face tot ce ne sta in putinta sa ii oferim acestuia o cazare similara, dar nu vor exita alte obligatii catre dvs. Daca nu alegeti sa acceptati cazarea, o puteti anula cu o restituire integrala a fondurilor dar noi nu vom avea nici o alta obligatie catre dvs.. Daca, indiferent de motiv , un hotel (sau un furnizor de servicii) este fortat sa va transfere clientul catre o cazare alternativa la momentul sosirii in statiune, el va intreprinde tot ce e necesar pentru transferul clientului dvs. catre o cazare alternativa de acelas nivel cu cea solicitata prin rezervarea initiala, dar nici ei si nici noi nu vom avea alte obligatii catre dvs. Luati note si de faptul ca, daca , pentru orice motiv ( spre exemplu o intarziere semnificativa a mijloacelor de transport publice sau probleme cu pasaportul), data sau ora de sosire a clientulkui dvs. se schimba este vital ca hotelul sa fie anuntat imediat sau clientul dvs. va fi considerat ca fiind “no show”si cazarea va fi eliberata.
Va atragem atentia asupra faptului ca nici o restituire a banilor nu poate fi ceruta in cazul in care clientul se cazeaza pentru o perioada mai scurta decat cea rezervata.
Va aducem aminte ca , atunci cand stati la un hotel rezervat prin sistemul nostru, clientii dvs. sunt obligati la termenele si conditiile impuse de hotel. In cazul in care mamagementul hotelului observa orice comportament necorespunzator al clientului dvs., acesta isi rezerva dreptul de a termina unilateral vacanta acestuia si se vor aplica tarife complete de anulare. In acest tip de situatie , nici noi si nici hotelul nu avem nici o raspundere catre dvs. Mai mult, in cazul in care clientul dvs. provoaca orice tip de paguba hotelului sau unei alte terte parti pe timpul sejurului, sunteti de acord sa ne despagubiti integral inpotriva oricarei plangeri impotriva noastra, a reprezentantului local sau a hotelului. Va aducem aminte ca dvs si/sau clientul dvs. sunteti singurii responsabili pentru daunele provocate catre hotel si/sau alta terta parte si pentru toate cheltuielile aparute pe perioada sejurului clientului dvs. si trebuie platite direct la hotel inainte de plecare.
Tariful General de Anulare (valabil doar daca nu exista alte specificatii a politicii de tarifare in lista de preturi):

  • Anularea cu 8-14 zile inainte de sosirea clientilor sunt penalizate cu un tarif de 30% din valoarea totala a rezervarii. Anularile pentru apartamente: 14 zile in timpul varfului de sezon.
  • Penalizare cu 50% pentru anularile cu 4-7 zile inainte de sosirea clientului
  • Penalizare cu 100% pentru anulari cu mai putin de 3 zile inaintea sosirii
  • Neprezentarea clientului la cazare se penalizeaza cu 100% sau minimum contravaloarea a 3 nopti de cazare, in functie de politica hotelului. Pentru cazari pentru 1-3 nopti, se va penaliza cu 100% in cazul neprezentarii.
  • Meli Tours trebuie sa reconfirme toate anularile si sa le valideze tarifele de anulare prin sistemul online, fax sau email.

Luati nota de faptul ca pentru discounturile de early booking sau oferte speciale, pot aparea termeni diferiti. In anumite cazuri vom aplica o politica de nemodificare si nereturnare, in functie de politica hotelului.
MELI TOURS nu accepta nici o responsabilitate din cauza intarzierilor, grevelor companiilor de transport.
In cazul aveti de primit o rambursare va vom contacta si va vom comunica cum va avea loc tranzactia.


Comunicarea


Statusul tuturor rezervarile curente poate fi monitorizat din sistemul de rezervari. Confirmarile pentru anulari sunt, de asemenea disponibilie online si vor fi validate fara necesitatea unui email de notificare catre client.


Raspunderea Limitata


Nu acceptam nici o responsabilitate pentru nici un aranjament de cazare, exceptand cazurile cand au fost aduse prejudicii clientului dvs. datorate neglijentei noastre. Orice pretentie pentru recuperarea daunelor produse in urma oricaror prejudicii pe care clientul le-ar putea suporta pe perioada cazarii, vor trebui aduse la cunostinta si imputate proprietarului unitatii de cazare. Acelas lucru se aplica pentru eventualele plangeri ale clientului dvs. pe durata cazarii. Nu ne asumam responsabilitatea pentru nici un produs sau serviciu oferit de catre partenerii nostri. In momentul in care sunteti la unitatea de cazare, orice cerere speciala trebuie comunicata direct managerului unitatii - nu putem garanta succesul acestor cereri.
Nu oferim nici o garantie cu privire la capacitatea hotelurilor de a putea oferi cele necesare pentru persoanele care au nevoie de diete speciale si nu ne angajam in nici un fel cu privire la conditiile penru persoane cu dizabilitati. Daca orice membru al uni grup necesita o dieta speciala sau sufera de o dizabilitate , trebuie facuti toti pasii necesari inaintea realizarii rezervarii pentru a se asigura ca unitatea de cazare corespunde nevoilor acestora.


Plangerile


In situati improbabila in care clientul dvs. are vre-un motiv sa se planaga sau intampina orice probleme cu aranjamentele de cazare in hotelurile din Halkidiki sau are orice alta plangere in timpul sejurului la hotel, se poate adresa atat reprezentantului Meli Tours din statiune (pe clientii ce se cazeaza in alte zone va rugam sa contactati biroul Meli Tours : info@melitours.gr) cat si personalul hotelier pentru ca astetia sa incerce sa rezolve prob;emele aparute. Daca problemele dvs. nu sunt rezolvate , puteti sa contactati reprezentantul local (detalii listate pe voucher), prin telefon sau email (info@melitours.gr) si sa completati o plangere scrisa. Aceasta trebuie semnata de hotel, de reprezentantul local si de client inainte de plecare. Curtea de Justitie din Salonic si legile Greciei sunt pertinente in rezolvarea litigiilor dintre Meli Tours si clienti.

Aboneaza-te la

Newsletter